5.2.2018

Helmikuuta!



Pikkusen nuo mun otsikot on tylsiä.

Onko vähän hei parhaat talvi kelit!!

Huomaan löytäväni itseni innosta puhkuen hiihtoladuilta vähän väliä.
Ja tykkääväni siitä ihan hitokseen!
Meitä on muitakin joihin kouluhiihto on
 jättänyt jälkensä puistatuksen muodossa, niinku " ei ikinä".
 Mulla tämä kyllä koskee kaikkea liikuntaa. 
Teen nyt sitä mikä joskus on ollut "en hitossa!!"



Viime kuussa sivakoin enempi mitä juoksin. Ei haittaa.
 Juoksua kuitenkin tuli ihan kivasti.
Viime kuu oli myöskin eka "ehjä" kuukausi aikoihin. 



Tänä aamuna kävin pitkästä aikaa vaa`alla.
Ei ois pitäny.
Ainakaan vaaka ei näytä pienempiä lukemia kaiken tämän jälkeen.
Kyllä minä niin mieleni pahoitin.

Ehkä pitäis opetella olemaan välittämättä.
Tai olemaan syömättä kaikkee vastaan tulevaa?

Kuiteski.

Viime viikonloppuna oli aika kivvaa!
Running Academyn tiimipäivät oli kuulkaas tuolla Kuopiossa.

Lauantai meni tutustuessa toisten juoksutarinoihin,
 ratkoessa juoksuun liittyviä myyttejä ja vielä käytiin tekniikkaa ulkona. 

Tekniikka osiossa käytiinkin läpi just mua mietityttäneitä asioita kuten päkiä askellusta. 
Tiijän juoksevani kantapää edellä ja tämä häirihtee mua. 
Syytän kyllä semisti kenkiä jotka ovat kovin isolla dropilla. 
Uudet Altrat on kyllä kaikkee muuta mutta niitä en oo vielä testaillut. 
Uudet nastakengät pitäis ehkä hommata mutta mun kukkaro ei ihan aukee nyt niin isolleen. 
Niissä vois jo kiinnittää huomiota droppiin. 

Vai meniskö vaan villasukilla? 
Sitä pitää testata.

Sunnuntaina sitte jumppailtiin.
Tunnen sen jalkapohjia myöten aina niskoihin. 
Tämä yhdistettynä huonoihin yöuniin oli tämän päivän tuloksena päänsärky.

Tykkäsin viikonlopusta, oli hauskaa ja asiaa tuli paljon!
Ihan huippua tutustua tyyppeihin joilla on sama intohimo.








Ei kommentteja:

Lähetä kommentti